Zákaznický servis

Komplexní péče o zákazníky prostřednictvím našich prvotřídních služeb. Kvalitu našich prodávaných strojů, robotů a zařízení podporujeme a udržujeme během jejich celého životního cyklu pravidelnými preventivními prohlídkami, akutními servisními opravami, údržbou i proškolováním obsluhy zařízení pro správné užívání i jednoduché opravy. Naším cílem je zajistit, abyste se dlouhodobě mohli spolehnout na špičkovou kvalitu produktů a služeb. Poskytujeme vám balíček služeb včetně možnosti zaštítit úkony servisní smlouvou.

Naše nabízené služby poskytujeme na vstřikovací stroje a roboty KraussMaffei, roboty Sepro, periferní zařízení typu mlýny Rapid, temperační jednotky Regloplas, systémy dopravy a dávkování KOCH-Technik, separační a detekční zařízení Sesotec, měřicí techniky značek Mitutoyo, VICIVISION, Metris a Tomelleri.

Poprodejní péče - servis kuboušek
Poprodejní péče - servis a preventivní servis

Servis a údržba

Servisní tým neustále rozšiřujeme a zkracujeme tak reakční dobu zásahu. Nepodceňujeme preventivní servis a držíme ve vysokém standardu zákaznické služby. Díky mnohaletým zkušenostem s údržbou a prevencí závad udržujeme vaše stroje, roboty, zařízení a měřicí přístroje v nejlepší možné kondici. Jsme autorizovaný servisní partner s nejaktuálnějšími informacemi o produktech zastupujících značek.

Zajišťujeme následující poprodejní služby:

  • Záruční servis
  • Pozáruční servis
  • Preventivní inspekce zařízení – dobrá investice pro budoucí bezrizikový chod výroby
  • Akutní opravy včetně urgentních dodávek náhradních dílů

V návaznosti na druhu neočekávané závady řešíme podporu přímo u zákazníka prostřednictvím výjezdu servisního technika nebo zasláním zařízeních menších rozměrů jako jsou temperační jednotky, separátory kovu, měřidla typu posuvky, uchylkoměry a další do našeho servisního střediska, kde jsme opatřeni vybavením a běžnými náhradními díly pro rychlou a zdárnou opravu.

Zapůjčení jednotek na dobu opravy probíhá na poptání.

Náhradní díly

Náhradní díly dodáme vždy rychle a spolehlivě díky skladovým zásobám nejběžnějších dílů, neustálým kontaktem se všemi našimi dodavateli a profesionálnímu týmu backoffice. Případné neplánované prostoje strojů a zařízení jsou proto nejkratší možné.

Abychom zaručili provozní spolehlivost vašich systémů a zařízení, každý den zařizujeme dodávky a doplňujeme skladové zásoby originálními náhradní díly od našich autorizovaných výrobců a dodavatelů. U skladových náhradních dílů jsme schopni zajistit dodání již do 48 hodin.

Nechte si od naší technické podpory definovat doporučenou optimální zásobu náhradních dílů pro vaše zařízení. Bude tím zajištěna maximální dostupnost potřebných dílů s minimálními neplánovanými odstávkami.

VICIVISION měření fitinků a soustružených závitů

HOTLINE

Servisní horká linka s našimi odborníky na telefonu, kteří zajišťují nepřetržitou bezplatnou technickou podporu a poradenství v pracovních dnech v době od 8:00 do 16:30. Hotline pracoviště jsou vybavena simulátory řízení, online vzdálenou správou a dalším příslušenstvím tak, abychom vám co nejrychleji pomohli. Pohotovostní služba je obsluhována profesionálními poradci a zkušenými servisními techniky.

Pro naše zákazníky nabízíme individuální hotline podporu, která je rozšířena o večerní hodiny od 16:30 do 21:30, víkendy a svátky v časech 8:00 – 16:30. Pro zájem o tuto rozšířenou službu nás kontaktujte.

HOTLINE značek KraussMaffei a Sepro

ZDARMA Po – Pá v čase

8:00 – 16:30

+420 389 043 100

km-servis@kubousek.cz

HOTLINE značek KOCH-Technik, Regloplas, Reglochill, Rapid, MTF-Technik, Sesotec a Helios

ZDARMA Po – Pá v čase

8:00 – 16:30

+420 389 044 100

periferie-servis@kubousek.cz

HOTLINE značek Mitutoyo, Metrios, VICIVISION, TOMELLERI, DEMM a Testo

ZDARMA Po – Pá v čase

8:00 – 16:00

+420 389 042 112, +420 724 125 532

pristroje-servis@kubousek.cz

Technologická a aplikační podpora

Aktivní poprodejní péče

Komplexní preventivní péče je standardem pro každého našeho zákazníka. S individuálně uzavřenou servisní smlouvou se postaráme o to, aby byl zaštítěním bezproblémový chod všech klíčových aktivit i celé vaší výroby. Připraven je náš zkušený servisní tým, odborníci na horké lince a tým zabezpečující rychlé dodání náhradních dílů s garantovanými časy servisních dojezdů pro závady v záruce i po záruce.

Pro garanci poskytovaných služeb podle předem stanovených podmínek nabízíme bezplatné poradenství našich active service managerů, kteří pomáhají zákazníkům najít správné řešení na míru uzavřením servisní smlouvy.

 

Mezi hlavní výhody zasmluvněné spolupráce patří:

  • Smluvně stanovené ceny servisních úkonů
  • Rozšířená HOTLINE podpora
  • Pravidelné intervaly ročních inspekčních prohlídek
  • Garantovaná doba pro dojezdové servisní zásahy
  • Konzultace a poradenství přiděleného Active service managera

 

Zajistíme vám odborné poradenství pro zvýšení výkonu v rámci optimalizace procesů.

Vzdálená správa

Dálková diagnostika a možnost propojení s řídicím systémem stroje zákazníka. Okamžité a efektivní řešení při nastavení nebo pro specifikaci příčiny závady. Většina našich prodávaných zařízení a strojů je vybavena spolehlivým a bezpečným systémem, ke kterému se v případě poruchy jednoduše a rychle připojí vzdáleně naše technická podpora bez fyzické přítomnosti servisního technika ve výrobě. Tímto řešením šetříme váš čas, náklady spojené s výjezdem servisního technika a reagujeme ihned na vzniklé poruchy.

Vzdálenou správou jsme schopni aktualizace vašeho systému.

Řešení pro průmysl 4.0
Retrofit strojů a přístrojů

Retrofit

Staré stroje nemusí patřit do šrotu. Ať už se jedná o kompletní rekonstrukci nebo jen o drobnější zásah či aktualizaci řídicího systému, půjde většinou o úspornější modernizaci vašeho strojového parku.

Realizujeme obnovu u těchto produktů:

Výměna řídícího systému u zařízení značek KOCH-Technik a Regloplas. U strojů KraussMaffei běžně měníme řízení nebo rozšiřujeme o dovýbavy například automatické výměny forem, systémy horkých vtoků a další. U měřicích přístrojů, jako jsou souřadnicové stroje nebo optické měřicí přístroje VICIVISION, vybavujeme staré stroje modernějším řízením a novými díly. Vždy se snažíme porovnat rentabilitu daného řešení s novým zařízením, aby pro vás oprava starého zařízení byla ještě výhodná.

Hlavní benefity zákaznického servisu:

  • Individuální péče o zákaznické potřeby
  • Odborné poradenství na dálku
  • Profesionální tým servisní technické podpory
  • Vzdělávání našich zákazníků pro jednoduché úkony
  • Komplexní zaštítění servisních služeb včetně kalibrací

Kontaktujte nás

Soubory ke stažení